Het jaarverslag van 2023

2024/07/09

In dit jaaroverzicht nemen we je graag mee op onze reis en nodigen we je uit om deel te nemen. Want in onze wereld is iedereen welkom!

Alle nieuwsberichten

2023 wat was je een wervelwind! We raasden met onze projecten als een sneltrein door het Vlaamse land en ook Brussel lieten we niet ongemoeid. Franstalig België kwam om de hoek piepen en ‘Dans La Boîte’ en ‘Lieux Challeureux’ werden boven de doopvont gehouden. We droomden groot en we vertaalden die dromen, met het bestuur, in een ambitieuze route voor de komende jaren. Jeugdig geweld kwam het team versterken en samen zetten we Enchanté op de kaart. En met al dat enthousiasme bouwden we verder aan die samenleving waar wij naar streven. Een samenleving waarin zorgen voor elkaar een vanzelfsprekendheid wordt, waarin je als mens gewoon 100% jezelf kan zijn en daardoor de beste variant van jezelf doet ontwikkelen. In dit jaaroverzicht nemen we je graag mee op onze reis en nodigen we je uit om deel te nemen. Want in onze wereld is iedereen welkom

Trakteer hier

Enchanté vzw